دلیل خط خطی کردن....
دلیل خط خطی کردن....
پنج دلیل برای این مشکل ها چرا آدم‌ها خط خطی می‌کنند؟
.
.
.
.
.
دوست داری دلایلشو بدونی؟نظرهم یادت نره...
 
 
 
 
1. بیان بی‌قراری: ممكن است شكلی از بیان بی‌قراری و ناراحتی باشد یا كاری كه وقتی رنجیده خاطر و خسته یا منتظر اتفاقات مهیج‌تری هستیم، انجام می‌دهیم.
 
2. رهایی از تنش: تزیین كاغذ با خطوط مارپیچ، نوشته‌های بدخط و نقاشی‌های كوچك ممكن است كمكی برای رها شدن از تنش‌ها باشد. اگر این فرض درست باشد، حداقل این كار به نسبت روش‌های دیگر تسكین استرس مثل كشیدن سیگار، عادت مثبت‌تری است.
 
3. بی‌جهت: برخی روانشناسان معتقدند، این اشكال شامل مجموعه‌ای از علائم، خطوط و نقوش هستند كه بی‌هدف و بی‌جهت ترسیم می‌شوند اما حاوی مطالب زیادی در مورد شخصیت افراد هستند. این نقش‌ها را می‌توان به‌صورت یك فعالیت خلاق سمت راست مغز هم ارزیابی كرد.
 
4. آزادسازی مغز از فعالیت‌های ذهنی: شواهدی وجود دارد كه رسم این شكل‌ها و خطوط، مغز را از فعالیت‌های ذهنی آزاد می‌كند. در یك تحقیق كه یكی از استادان دانشگاه دورت ایندیانا انجام داد، از دانشجویانش خواست در كلاس راحت باشند. می‌گفت هركس بخواهد می‌تواند تكه‌ای كاغذ بردارد و خط خطی كند و هركس هم كه نمی‌خواهد می‌تواند در كلاس شنونده محض باشد. بررسی‌ها نشان داد كسانی كه حین گوش دادن روی كاغذ نقاشی می‌كردند، نتیجه و برداشت بهتری نسبت به شنوندگان محض كلاس داشتند.
 
5. خیال‌پردازی: برخی روانشناسان، رسم این اشكال و خطوط را به‌عنوان شكل بصری خیال‌پردازی ارزیابی می‌كنند. طبق نظر این روانشناسان 3‌نوع خیال‌پردازی وجود دارد: الف) برآورده شدن آرزوها، ب)غصه خوردن ج) برنامه‌ریزی‌ برای آینده. به عقیده آنها، این خطوط و اشكال معمولا با حس لذت برآورده شدن آرزوها در ارتباط است.
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:32 ] [ shaghayegh ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه