قوانین وبلاگ من
قوانین وبلاگ من

دوستای خوبم وبلاگم قوانینی داره که ممنون میشم انجامش بدین:

1.نظر دادن هیچ سختی ای نداره.لطفا نظربدینخنده

2.از انتقادات و پیشنهاد های سازنده تون استفاده میشه.هرگونه کم وکاستی رو اطلاع بدین.مردد

3.اصلا از پیام های تبلیغاتی خوشم نمیاد لطفا پیام تبلیغاتی ندین.فریاد

4.حتما منو لینک کنید وخبر بدین تا بلینکمتون.خوشحال میشم.لبخند

5.بازم حتما نظر بدین.خنده

6.حتما به آرشیو مطالب سر بزنید مطالب جالبی دارم.بی تقصیر

7.هرکس که منو دعوت به دیدن وبلاگش میکنه من میام و سر میزنم و کامنت میذارمچشمک

8.دوستون دارمبوسه

9.خوش اومدید بفرمایید.........خنده

 


 



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت17:49---10 مهر 1392
عالیههههههههههههه وبت خیلی قشنگه منو با عاشقانه لینک کن و سر بزن و بگو با چی لینکت کنم ممنون

zeynab
ساعت16:52---3 مهر 1392
وب خوسجلی داری






پاسخ:فدات عزیزم.مرسی .راستی چرا آدرس نذاشتی بهت برسم؟


mehran
ساعت21:31---29 شهريور 1392
سلام خسته نباشی
پاسخ:سلام ممنون مهران عزیز


صادق لیدر
ساعت19:28---26 شهريور 1392
شقایق اگه به من سر بزنی من هم همیشه بهت سر میزنم البته تو باید سر بزنی ها!!
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ.باشه چشم


saeed
ساعت14:27---7 شهريور 1392
لینک شدی
پاسخ:ممنون


لیلی و مجنون
ساعت14:11---3 شهريور 1392
سلام.وب زیبایی دارید.


هم قالبش هم مطالبش


....


به وب مادوتاهم سر بزن


نظرم بدی خوشحال میشیم.


....


در پناه حق
پاسخ:فدای تو چشم


یاسین
ساعت19:54---1 شهريور 1392
سلام شقایق خانوم

بابت وبلاگ خوشگلتون ممنونم

با اینکه احساس میکنم شروع کار وبلاگ نویسیتون هست ولی واقعا جالب و زیبا بود.

منتظر مطالب جدیدتون هستم
پاسخ:چشم حتما بازم سر بزنید خوشحال میشم


گندم از پسر شکلاتی
ساعت22:39---17 مرداد 1392
سلام شقایق جونم.آدرس وبمو که لینکیدی .میسی جیگر.
آهنگ وبمم خودم خعلی میدوپسم.راستی سریال های کره ای نگاه میکنی؟اگه آره بیا وبم بهم خبر بده بگو چیا رو دیدی تا چندتا از اونایی که ندیدی و خودم عاشقشونم بهت معرفی کنم.منتظرم عزیزم@} ;-@} ;-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:16 ] [ shaghayegh ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه