پیام مدیر
پیام مدیر

باسلام خدمت شما دوستای عزیز.امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید ولحظات خوشی رو براتون آرزومندم.لطفا پس از بازدید حتما نظراتتونو برام بنویسید تا برای داشتن یه وبلاگ که مطابق میل شما هست تلاش کنم.ممنونلبخند

 


 

                                                                      

                                                    



نظرات شما عزیزان:

گلی
ساعت4:30---5 بهمن 1392
زیبا بود

گندم از پسر شکلاتی
ساعت14:25---28 شهريور 1392
شقایق ما رو فراموش کردی؟

کجایی؟چرا بهم سر نمیزنی؟

زود بهم سر بزن و کلی هم نظر می خوام
پاسخ:همین الان اومدم خخخخخخخخخ


یاسین
ساعت1:32---28 شهريور 1392
سلام شقایق خانوم

مرسی که مار قابل دونستید و بهمون سر زدید.

یک دنیا ممنونم از لطفتون

وبلاگ من هر چقد که غمگین باشه عوضش وبلاگ شما خییییییییییلی بامزه و روحیه بخشه،

من که حسابی کیف کردم

مرسی از مطالب شیزین و جالبتون
پاسخ:فدای تو عزیزم بازم بسر چون من بازم میام


توتم . ساناز
ساعت10:13---18 شهريور 1392
سلام عزیزم سر زدم که نگی بیمعرفتی من وبلاگم همیشه اپ میشه

گندم از پسر شکلاتی
ساعت15:56---12 شهريور 1392
سلام عزیزم
نه بابا ناراحت چیه؟
عزیزم تو ک خیلی کمتر میای وبم
من زیاد وقت نمیکنم بیام نت
چینگو منظورم فیلتر شدن وب بود.


گندم از پسر شکلاتی
ساعت19:41---1 شهريور 1392
سلام چه طوری؟کجایی چینگو؟

انقد نگران شده بودم.فک کردم وبت فیلتر شده.

بیا داستانمو بخون.

بابا عجب قالب خکشلی.

شقایق جونم باید ی فکری برا جلوگیری از فل فلی شدن وبمون بکنیم.چه کنیم؟
پاسخ:چی چی شدن وب اجی؟


گندم از پسر شکلاتی
ساعت13:07---29 مرداد 1392
شقایق پس کجایییییییی؟

چرا نه میای پسر شکلاتی و نه میای اینجا فقط داستان هست؟

داستانمو دوست داشتی؟

بهت سه تا سریال خشگل معرفی میکنم.اگه اینا رو ببینی خیلی خوشت میاد و بیشتر باهم مچ میشیم چینگو.

اولیش که نمرش 20 هست و عقشمم ینی هیون جونگ توش بازی کرده اسمش پسران برتر از گل است.

دومیشم هیون جونگ توش بازی کرده و خیلی قشنگه اسمش بوسه شیطنت آمیز است.



سومیش هم اسمش در آرزو ازدواج است که ی بازیگر خشگل به نام کیم بوم توش بازی کرده که تو سریال پسران برتر از گل هم هست و منم خیلی میدوستمش.

امیدوارم هرسه رو ببینی و خوشت بیاد جیگر

راستی جواب این نظرمم حتما بده تا بفهمم که این سریالارو میخری یا نه
پاسخ:سلام گندمی زحمت کشیدی اینقد گرفتارم که وقت فیلم دیدن ندارم.اگه تونستم میبینم این فیلمارو ممنونتم.بوس


گندم از پسر شکلاتی
ساعت22:58---25 مرداد 1392
شقایق با داستان جدیدم آپم.

بیا وب دومم.امیدوارم بدوستی.

ولی ی گله هم دارم چرا نظرات منو پاسخ نمیدی؟:-( (

من همیشه نظرات تو رو جواب میدم.تو هم جواب بده.بالاخره سریال خشگل می خوای یا نه؟
پاسخ:گلم برای پاسخ همیشه میام وبت ج میدم دیگه


گندم از پسر شکلاتی
ساعت14:18---23 مرداد 1392
شقایق چرا دیگه نمیای سر بزنی بهم؟
مثلا قرار بود بهت سریال معرفی کنما.
عکسای روزگار شاهزاده هم گذاشتم تو وبم.بیا ببین


گندم از پسر شکلاتی
ساعت14:49---20 مرداد 1392
سلام جیگر باشه هر وقت بقیه داستانمو گداشتم خبرت میکنم.
عکسای روزگار شاهزاده هم تو اولین فرصت میزارم و خبرت میکنم. بهم سر بزن
راستی سریال خشگل می خوای بهت معرفی کنم؟


گندم از پسر شکلاتی
ساعت14:45---18 مرداد 1392
سلام چینگو جون،آره یادم اومد اون سریاله که میگی روزگار شاهزاده است خیلی قشنگه منم از یول خوشم میاد ولی من سریالای از اون بهترم دیدم،اگه قصد خرید داری بگو تا بهت معرفی کنم.راستی از داستان وب دومم خوشت اومد؟

فربد
ساعت1:00---13 مرداد 1392
سلام شقایق جان
وبلاگ بسیار زیبا و دلنشینی داری
منکه خیلی لذت بردم
خصوصا از شعر های عاشقانه
به وبلاگ منم بیا خوشحال میشم


گندم از پسر شکلاتی
ساعت12:32---12 مرداد 1392
سلووووووووووممممم نیستی شقایق جونم
وبتم که روز به روز باحال تر میشه
دیگه سراغی از ما نمیگیری.
من ی وب دیگه هم درستیدم در مورد داستانای کره ای
story-for-korea.blogfa.com
این وبم هم بلینکو بهم خبر بده تا تو اون یکی وبم هم بلینکمت چینگو.یادت نره هاااااا.
به هر کسیم میشناسی خبربده بهم سر بزنن و بلینکنم و بهم خبر بدن تا بلینکمشون.میسی عسیسم
من منتظر حضور گرمت تو هردو وبم هستم )


mehran
ساعت16:47---1 مرداد 1392
merC ke be web e man Sar Zadii webe Qashangii darii
پاسخ:خواهش میشه بازم بیا


tina
ساعت14:33---30 تير 1392
سلام شقایق جون عالی بود ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی
پاسخ:خواهش میکنم گلم بازم بیا خوشحال میشم.منم میام


deniz
ساعت20:51---27 تير 1392
سلام دوست عزيز-وبلاگ قشنگي داري--چت روم دنيز رو با ادرسhttp:/www.denizchat.ir و با اسم چت روم دنيز لينك كن تا وبلاگت رو تو لينك دوني داخل چت روم دنيز اضافه كنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 21 تير 1398برچسب:, ] [ 15:46 ] [ shaghayegh ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه