دلــــــــــــــــــــــتنگی....
دلــــــــــــــــــــــتنگی....

 نمی  دانی که چه قدر دلم برایت تنگ استتک تک روزها را پشت سر می گذارم


کارهایم را به انجام می رسانم


آن گاه که باید لبخند، می زنم


حتی گاه قهقهه می زنم


ولی از ته قلب تنهای تنها هستم


هر دقیقه یک ساعت


و یک ساعت یک روز طول می کشد


آنچه مرا در گذراندن این روزها یاری می کند


فکر به توست ای کاش در کنار تو بودم ……..


.


.


.


کاش باران بگیرد …


کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند


و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم


و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 مهر 1392برچسب:, ] [ 21:50 ] [ shaghayegh ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه